|
|
||||||||||
Francouzská kapela Charlie’s Frontier Fun Town má dokonce profil na The Metal Archives a v mém případě je to po hodně dlouhé době kapela, o které se dá toto napsat. Můžeme debatovat nad tím, jestli to jde nebo nejde s metalem jako takovým z kopce, ale pokud jde
o mě, naše vztahy korektně řečeno ochladly už před nějakým časem.
Dnes tedy metal, ale metal tak tak. CFFT se pohybují někde na hranici rocku a metalu a kdo se chce hádat, ten klidě může. Na zmíněné encyklopedii si na patřičném místě můžete přečíst dva přívlastky - stoner a southern - tedy dvě módní slova, o jejichž smyslu a obsahu už většina ani nepřemýšlí. Co si pod tím představit? V případě této kapely poměrně prostý systém zahuštěného pivního rocku, z něhož je kromě tohoto pitiva cítit i spálený benzín a ženské podpaží. Tedy opět vyždímaný a znovu přelitý sáček už hodně vyčichlého čaje, který jedněm pro zábavu stačí a těm druhým moc zábavný nepřijde.
Kapela jako taková funguje sedm let a debutovala v roce 2013 deskou Moloko Vellocet. Neslyšel jsem. A nelituju toho. In Dust We Trust je deska číslo dvě, přičemž do mezery se vešlo třískladbové EP Lost In The Dust of Hell. Všechny ty názvy, vč. názvu kapely, tady nepíšu pro nic za nic, ale pro vykreslení celkového koloritu věcí vezdejších. Protože pokud na vás tyhle fráze udělaly dojem v tom smyslu, že kapela jede v hlubokém kaňonu starých klišé, tak ano, přesně taková je i její hudba.
A to nepíšu proto, že by tento pouhý fakt stačil na to, abychom kapelu poslali k ďasu. I retro se všemi připínáčky na čepici může být dobré, když je dobře udělané. V případě CFFT tomu tak ale není.
In Dust We Trust je především hrozná nuda, která v kombinaci s dvanácti skladbami a celkovou délkou alba 57 minut (57 minut!) vytváří směs k nepřežití. Muzika nešlape tak, jak bych si myslel, že by šlapat měla. I pomalejší a valivější Crowbar, k jejichž zvuku můžeme s trochou tolerance přirovnávat, mají větší drajv než tahle rádoby rozverná rock’n’rollová jízda. Kapele se vůbec nedaří vymyslet něco chytlavého, aspoň trochu zapamatovatelného anebo prostě jen zajímavého. Album jako celek splývá v jednu těžko přešlapující masu, během níž začínám počítat ovečky už někdy u druhé třetí skladby. A pro mě věc asi nejhůř stravitelná - zpěvák má hlas, jak kdyby ho někdo permanentně škrtil.
Takže ne. Ve vší úctě k těmhle Jižanům z francouzské části Alp, jejich muziku si pouštět nebudu a to ani v případě, že mě bude někdo nutit.
Autor hodnotí:
Čtenáři hodnotí:
Tvoje hodnocení:
Label:vlastní vydání / bandcamp
Vydáno:Březen 2017
Žánr:stoner-southern rock / metal
Blad - bicí, doprovodné zpěvy
Doc Zarrach - kytara
V-Mol - kytara
Muss - zpěv
Sly - basytara
1. In Dust We Trust
2. Lost
3. Wildheart
4. Hell Seeds
5. Life
6. Bloodroad
7. Bottle´s Curse
8. Fossil
9. Imminent Failure
10. Drunk over Tail
11. Endless Way
12. Back in Time
In Mourning
The Weight Of Oceans
Acid King
Middle of Nowhere, Center of Everywhere
Illegal Illusion
Dried Blood Syndrome
Saor
Guardians
Aeternam
Disciples Of The Unseen
Ævangelist / Blut Aus Nord
Codex Obscura Nomina (split)
Killswitch Engage
Disarm The Descent
White Ward
False Light
High Purity
Tulpa
Falls of Rauros
Key To A Vanishing Future
Dödsrit
Mortal Coil
Hanging Garden streamují své live EP Citylight Sessions, které vychází u Agonia Records. Na koncert mrkněte na TOMHLE odkazu.
18.4.2024Ze svého nadcházejícího alba Cutting the Throat of God, které vyjde 14. června na Debemur Morti, zveřejnili Ulcerate nový singl To Flow Through Ashen ...
17.4.2024Z nové společné desky Pačesse a Báry Basikové vzešel videoklip ke skladbě Vlk mezi vrbami, který můžete shlédnout ZDE. Celou desku nazvanou Katechismu...
15.4.2024Netradiční domácí projekt Fuj Kluk zveřejnil nové video ke skladbě Pod drnem - sledujte ZDE.
12.4.2024Pestilence zveřejnili druhý singl ze své připravované best of the best desky Levels of Perception, která vychází 26. dubna u Agonia Records. Skladbu S...
© ECHOES 2012, All Rights Reserved
Logo & web design by © Ondrej Hauser
Code by Ivosch
Runs on © iSys
Všechny články a recenze na stránkách echoes-zine.cz podléhají licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported.