|
|
||||||||||
Písek v očích, horké slunce, plachty natažené nad obchody s ovocem a ženy, které mají kolem boků blyštivé šperky. Blízký východ a jeho horká krev, která se vaří, až to bublá a prská všude okolo. Čtvrtá deska Myrath je vlastně kombinací výše zmíněných věcí a přitom ještě daleko víc. Hudba v současnosti natolik vyšperkovaná a pompézní, až osciluje na hraně, kterou většinou nepřekročí. A jak se to poslouchá? Nakonec vlastně stejně dobře jako minule…
Na Legacy jsem čekal dlouho, tušil jsem totiž, že pokračovatel Tales of the Sands by mohl být velkolepý a odvážný. Ve výsledku je to nakonec aranžérsky bohatší mustr Myrath, tedy relativně slušně našlápnutý power metal s bohatým doprovodem, který se ale netopí v patosu a přemrštěných vizích autorů – takže nic se nepřeřvává, ale velice příjemně doplňuje. Tedy většinou. Pravdou je, že občas už je to na hraně snesitelnosti, člověk musí svým způsobem přivyknout. Legacy díky většímu důrazu na aranže ztrácí dech v důrazu, metalová složka se někdy utápí přespříliš ve sladkosti a skladby ne vždy díky rozmachu drží pohromadě. Je umění držet rozjetou skladbu na uzdě, když chcete velké emoce zdůraznit ve velkém stylu. To je ale jediná slabina nové desky, navíc ve většině případů se neodvazují až tak příliš.
Autor hodnotí:
Čtenáři hodnotí:
Tvoje hodnocení:
hyenik / 2.5.16 11:00odpovědět
akorát do recenze by si zasloužil prolinkovat spíš jejich super crowdfunding klip nez nejake lyric video ne? https://youtu.be/z2lztdrfrcw
hyenik / 2.5.16 10:57odpovědět
Těšil jsem se, ale na koncerte jsem si koupil CD Tales. Je víc etno, na Legacy se ta tuniská vyjímečnost zbytečně rozmělňuje jakousi indiferentni elektronikou (moderna? krok do evropy? no nevim). Deska je ale přístupnější, takže bude určitě úspěšná u širšího publika (strategicky zřejmě správný krok). Když jsem si pak pustil Hope (2007), tak jsem se musel usmívat kam až dnes došli od toho nekompromisního (a tím pádem skoro neposlouchatelného) protoprogu se 40 nesouvisejícími motivy v jednom songu. Zpěvák je velký sympaťák s perfektní pódiovou prezentací a celkově púsobili pohodově a příjemně.
Label:Nightmare records
Vydáno:Únor 2016
Žánr:oriental power metal
Zaher Zorgatti - zpěv
Elyes Bouchoucha - klávesy, doprovodný zpěv
Malek Ben Arbia - kytary
Morgan Berthet - bicí
Anis Jouini - baskytara
hosté:
Riadh Ben Amor - housle
Bechir Gharbi - housle
Hamza Obba - viola, housle
Mohamed Gharbi - viola, housle
Koutaiba Rahali - ney
Akram Ben Romdhane - loutna
Kévin Codfert - kytary, piáno
1. Jasmin
2. Believer
3. Get Your Freedom Back
4. Nobody's Lives
5. The Needle
6. Through Your Eyes
7. The Unburnt
8. I Want To Die
9. Duat
10. Endure The Silence
11. Storm Of Lies
12. Other Side
Peter Bjärgö
Animus Retinentia
Moloken
Unveilance Of Dark Matter
Smog
Nuor
Officium Triste
The Death of Gaia
Aversio Humanitatis
Behold the Silent Dwellers
Dominance
Slaughter of Human Offerings in the New Age of Pan
Hyenas
Deadweights
Spock's Beard
Brief Nocturnes and Dreamless Sleep
Clouds Taste Satanic
79 A.E.
Forgotten Tomb
Under Saturn Retrograde
Lucy In Blue
In Flight
V Praze v Modré Vopici se 15. února koná akce Imbolc Fest II za účasti kapel Wyrm, Katarze, Skeromlat a Bjes. Info a facebook událost ZDE.
11.1.2025Progresivně techničtí deathers Sadist vydají 7. března pod značkou Agonia Records své nové album nazvané Something To Pierce. Už nyní si můžete pustit...
10.1.2025Na značce MetalGate vyjde kniha Daniela Lakea nazvaná USBM: Revoluce identity v americkém black metalu, která v deseti kapitolách a na prostoru více j...
10.1.202535 let od vydání kazetového dema Není se kam skrýt kapely V.A.R. se na značce Pařát dočká tato nahrávka CD reedice ve formátu digipaku. Obsahem bude r...
9.1.20257. února vyjde nová deska Amidst the Runs citlivých duší SAOR a aktuálně na ni láká zveřejněný videoklip ke skladbě The Sylvan Embrace s hostující Ell...
© ECHOES 2012, All Rights Reserved
Logo & web design by © Ondrej Hauser
Code by Ivosch
Runs on © iSys
Všechny články a recenze na stránkách echoes-zine.cz podléhají licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported.