|
|
||||||||||
Jaký to zvláštní, lehce traumatický stav. Trochu dezorientace. Namnožené prsty hnětou čtveřici strun, tlustých jako ta dáma, co si kousek vedle vybírá tlačenku k šesté snídani s ďáblem. Trefné? Však jste to ještě neslyšeli. Ale počkejte, až to uslyšíte. Neradi krátké instrumentální výkony od kluků, kterým teklo mlíko po bradě? Ve svých časech nám tam teklo všem, nehráli jsme ale nějaký ten pátek potom tohle namnožené šílenství. Tahle recenze bude krátká, stejně krátká, jako je Atifův sestřih.
Řekněte to.
BANGLADEAFY.
Zní to divně, co? Ta hudba je ale ještě divnější. Hutná basa hraná s energií nadopovaného tousteru, do kterého kdosi nalil hopsinkovou šťávu. Svět se točí, prkna nadskakují a v hlavě to šroubuje. Ty bicí jedou, nenápadný mladík do toho řeže jako bez hlavy. Slyšíte dotěrný rytmus punku, za chvíli střídá úderem nalevo, napravo a nastává chaos. To kluci rádi. Všechno proskáče jen tak pro radost do nikam v mimo čase. Breaky na patnácti minutách. Výchovný emocuc v tahu dvou koní.
Dvojice Bangladeafy už našla ve své historii mnoho poloh, chvílemi se i zpívalo. Tedy řvalo. Ta disharmonie a valivá basa tam byly vždy. Nic dlouhého, nic složitého. V současné době si to mastí přístupněji než třeba na Briefcase z roku 2013. Jakási snaha o přístupnější produkci je znatelná. Je to hráčsky namakané, ta chemie tam dokonale funguje. Věřím, že tohle může pro mnoho začínajících hudebníků být meta. Co ale může nabídnout slapující baskytarista a neustále pálící bubeník protřelému posluchači?
Deska Narcopaloma je 15-ti minutovým sólem pro dva koně, kde dokonale funguje chemie a kde není místo pro třetího. Nejsou tu místa pro zbytečné efekty, ani pro oddech. Mlátí se a drtí, jede se chvíli melodicky a chvíli mimo rytmus, každý pro sebe. A stopáž do třech minut na skladbu. To stačí. Svět Bangladeafy je šílený, kluci jedou na mladickou vervu a energii, nezpomalí, hází tam všechno co lze vykřesat z jedoucí basy a bicích. Nic víc, nic míň.
Jejich mínusy jsou jejich plusy. Je to punk beze slov, vesmír ukradený pro sebe, loď z pěny mizející s fouknutím.
Kapela patří mezi spolky, které nabízejí své dílo zdarma na BC. Propagace nijaká, o reklamu se stará pouze míra prodeje a případné stoupání na žebříčku zájmu. Což mi k pánům tak nějak sedne.
Tento koment na jejich BC profilu to ostatně vystihuje dokonale: "The NYC duo’s ultra-complex blurts of drum and bass insanity pebble-dash the inside of your skull like Satan’s own toilet bowl." - Noisey Vice
Autor hodnotí:
Čtenáři hodnotí:
Tvoje hodnocení:
Label:vlastní náklad, pouze digitálně
Vydáno:Srpen 2016
Žánr:technical math rock
Jon Ehlers - baskytara, syntezátor, programování
Atif Haq - splašené bicí
1. Discovery
2. Termites
3. Act Like An Adult
4. Tundra Suntan
5. Crimes At Sea
6. Say It With Your Chest
7. Trillionaire
Lunar Mantra
Psychosomatika (EP)
Satyricon
Satyricon
Scale The Summit
The Migration
Barracuda
Humanimal
Scars of the Insane
Searching for the Dead Sun
Thou Shell of Death
Witchery
Ulthar
Providence
Jääportit
Jääportit
Mal Etre
Medication
Horrendous
Anareta
Disembowelment
Transcendence into the Peripheral
Na gramodesce vyšla zatím poslední deska kapely Ramchat pojmenovaná Krveľ, a to v limitovaném počtu sta kusů. Všehny jsou ručně číslované, vylisované ...
29.9.2023Pravě dnes vychází díky Bizarre Leprous Production a Monkey Puss Productions MCD navrátilců Disfigured Corpse s názvem "Sick World MMXXIII".
29.9.2023Norští raraši Aeternus vydají v říjnu následovníka pět let staré Heathen. Novinka ponese název Philosopher a vydá ji Agonia Records 17. října.
28.9.2023Brněnská deathmetalová kapela Vanguard po více jak čtyřech letech vydává novou desku, která se bude jmenovat III: Pyrrhic Sequence a kterou 2. prosinc...
25.9.2023Na PHR vychází ve vinylové reedici album Life And Death (původně 1997) HC-metalové bratislavské kapely Testimony. Slyšte ZDE a kupujte ZDE, bližší inf...
© ECHOES 2012, All Rights Reserved
Logo & web design by © Ondrej Hauser
Code by Ivosch
Runs on © iSys
Všechny články a recenze na stránkách echoes-zine.cz podléhají licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported.