|
|
||||||||||
Jaký to zvláštní, lehce traumatický stav. Trochu dezorientace. Namnožené prsty hnětou čtveřici strun, tlustých jako ta dáma, co si kousek vedle vybírá tlačenku k šesté snídani s ďáblem. Trefné? Však jste to ještě neslyšeli. Ale počkejte, až to uslyšíte. Neradi krátké instrumentální výkony od kluků, kterým teklo mlíko po bradě? Ve svých časech nám tam teklo všem, nehráli jsme ale nějaký ten pátek potom tohle namnožené šílenství. Tahle recenze bude krátká, stejně krátká, jako je Atifův sestřih.
Řekněte to.
BANGLADEAFY.
Zní to divně, co? Ta hudba je ale ještě divnější. Hutná basa hraná s energií nadopovaného tousteru, do kterého kdosi nalil hopsinkovou šťávu. Svět se točí, prkna nadskakují a v hlavě to šroubuje. Ty bicí jedou, nenápadný mladík do toho řeže jako bez hlavy. Slyšíte dotěrný rytmus punku, za chvíli střídá úderem nalevo, napravo a nastává chaos. To kluci rádi. Všechno proskáče jen tak pro radost do nikam v mimo čase. Breaky na patnácti minutách. Výchovný emocuc v tahu dvou koní.
Dvojice Bangladeafy už našla ve své historii mnoho poloh, chvílemi se i zpívalo. Tedy řvalo. Ta disharmonie a valivá basa tam byly vždy. Nic dlouhého, nic složitého. V současné době si to mastí přístupněji než třeba na Briefcase z roku 2013. Jakási snaha o přístupnější produkci je znatelná. Je to hráčsky namakané, ta chemie tam dokonale funguje. Věřím, že tohle může pro mnoho začínajících hudebníků být meta. Co ale může nabídnout slapující baskytarista a neustále pálící bubeník protřelému posluchači?
Deska Narcopaloma je 15-ti minutovým sólem pro dva koně, kde dokonale funguje chemie a kde není místo pro třetího. Nejsou tu místa pro zbytečné efekty, ani pro oddech. Mlátí se a drtí, jede se chvíli melodicky a chvíli mimo rytmus, každý pro sebe. A stopáž do třech minut na skladbu. To stačí. Svět Bangladeafy je šílený, kluci jedou na mladickou vervu a energii, nezpomalí, hází tam všechno co lze vykřesat z jedoucí basy a bicích. Nic víc, nic míň.
Jejich mínusy jsou jejich plusy. Je to punk beze slov, vesmír ukradený pro sebe, loď z pěny mizející s fouknutím.
Kapela patří mezi spolky, které nabízejí své dílo zdarma na BC. Propagace nijaká, o reklamu se stará pouze míra prodeje a případné stoupání na žebříčku zájmu. Což mi k pánům tak nějak sedne.
Tento koment na jejich BC profilu to ostatně vystihuje dokonale: "The NYC duo’s ultra-complex blurts of drum and bass insanity pebble-dash the inside of your skull like Satan’s own toilet bowl." - Noisey Vice
Autor hodnotí:
Čtenáři hodnotí:
Tvoje hodnocení:
Label:vlastní náklad, pouze digitálně
Vydáno:Srpen 2016
Žánr:technical math rock
Jon Ehlers - baskytara, syntezátor, programování
Atif Haq - splašené bicí
1. Discovery
2. Termites
3. Act Like An Adult
4. Tundra Suntan
5. Crimes At Sea
6. Say It With Your Chest
7. Trillionaire
Dødheimsgard
666 International
Wayfarer
World's Blood
Asmodeus
Past na Davida Kleinera
Antediluvian
The Divine Punishment
Vorna
Aamunkoi
Morgue Son
Impure Speculum Replete With Eeriness
Khanate
To Be Cruel
Avulsed
Ritual Zombi
Cloudkicker
Subsume
Thaw
Fading Backwards
Wire
Mind Hive
V Praze v Modré Vopici se 15. února koná akce Imbolc Fest II za účasti kapel Wyrm, Katarze, Skeromlat a Bjes. Info a facebook událost ZDE.
11.1.2025Progresivně techničtí deathers Sadist vydají 7. března pod značkou Agonia Records své nové album nazvané Something To Pierce. Už nyní si můžete pustit...
10.1.2025Na značce MetalGate vyjde kniha Daniela Lakea nazvaná USBM: Revoluce identity v americkém black metalu, která v deseti kapitolách a na prostoru více j...
10.1.202535 let od vydání kazetového dema Není se kam skrýt kapely V.A.R. se na značce Pařát dočká tato nahrávka CD reedice ve formátu digipaku. Obsahem bude r...
9.1.20257. února vyjde nová deska Amidst the Runs citlivých duší SAOR a aktuálně na ni láká zveřejněný videoklip ke skladbě The Sylvan Embrace s hostující Ell...
© ECHOES 2012, All Rights Reserved
Logo & web design by © Ondrej Hauser
Code by Ivosch
Runs on © iSys
Všechny články a recenze na stránkách echoes-zine.cz podléhají licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported.