|
|
||||||||||
Potřebujete vyvětrat svoji sluj plnou zmaru a chmurů? Potřebujete nadělat k pozření fašírku? Je libo rozprášit vnitřní démony a překonat nebetyčné haldy povinností? Potřebujete se uvolnit a nechat se hudebně a mistrovsky rozsekat na kusy a po složení fungovat resetováni? Přivítejte do svých ústrojí ruskou smrtonosnou mašinu Katalepsy. „Autopsychosis“ je jejich teprve druhým zářezem, přicházejícím na svět po šesti letech hodných zapomenutí. Recenzovaná deska není nejčerstvější, ale kdo ji loni obešel, měl by se zamyslet nad reparátem.
Chlapci se nebojí uzmout brutální prasopalnou řemeslnou dřinu a pojmout ji se současnými technickými možnostmi a modernějšími odstíny. Jistá paralela s Cattle Decapitation by se pro přirovnání také měla zmínit. Album nastiňuje jasnou vizi masakru, kterému tak rádi nakonec podlehnete. Není divu. Technika by mohla být dalším přídomkem, přibližující tvorbu Rusů neznalcům. Úvodní troj - monoblok agrese a nasazení přinutí zcela podlehnout zvráceným tónům a nechat se tepat řízně, ale technicky na výši. Skladby, byť jedou monotónně ve strhující rychlosti, dovolují lehké proměny a příklony k dynamickému vyznění, čímž se nedostavuje nechtěná plochost a odtažitost k nelidské jednolité stěně. Samozřejmost, s jakou do palby vstupují technické vychytávky, smysluplná sóla a machineheadovské zasekávačky, si říká o státní vyznamenání z pracek lišky Putina.
Ruští řezníci občas zpomalí a laskavě pohoupají jízdou po tamních nerovných, členitých vozovkách. Navíc ta jejich jistota na brzdy mě ujišťuje, že jsem se svěřil do správných rukou. Působit mohutně těmto Rusům nedělá žádný problém a tato figura je vhodně vkládána do kompozic. Navíc pánové mají za sebou nějaký semestr psychologie a vědí s mistrovskou přesností, kdy je čas na vpuštění přívětivých melodií a zaprášených variací z pera virtuóze Steva Vaie.
Sprint do cíle už je stejně řinčivý a důrazný jako prolog celého konání. Sumarizace řečeného, opakování toho dobrého, aby nebylo zapomenuto. Další propracovaný chod Katalepsy bych příště uvítal dříve než po šesti letech. Kdo loňského ledna tuto chumelenici opomenul stejně jako já, má možnost si s ní krátit výhledy na letošní sněhové hrátky.
Autor hodnotí:
Čtenáři hodnotí:
Tvoje hodnocení:
Label:Unique Leader Records
Vydáno:Leden 2013
Žánr:brutal death metal
Anatoly - baskytara
Igor Filimontsev - zpěv
Dmitry - kytara
Anton - kytara
Evgenyi Novikov - bicí
host:
Denis Akulshin - kytara (skladba 9)
1. Lurking In The Depth
2. Evidence Of Near Death (E.N.D.)
3. Body Bags For The Gods
4. Cold Flesh Citadel
5. The Pulse Of Somnambulist
6. Unearthly Urge To Supremacy
7. Gore Conspiracy
8. Amongst Phantom Worlds
9. Needles Of Hypocrisy (Interlude)
10. Knifed Humility
11. Taedium Vitae
Revocation
Netherheaven
King Parrot
Holed Up in the Lair (EP)
Anathema
Distant Satellites
Jello Biafra and the Guantanamo School of Medicine
White People and the Damage Done
Biosphere
The Petrified Forest
Amnutseba
Emanatism
Momma Knows Best
Ain’t No Weight Young Lad Can’t Take (EP)
Consummation
The Great Solar Hunter
Cult Of Fire
Ascetic Meditation Of Death
Ulcerate
Shrines of Paralysis
Fishartcollection
In Oil
2. prosince proběhne v Potrvá křest nového EP pražské kapely Neuro Bats, které se jmenuje Noble Roses in the Midst of Weeds a poslechnout si ho můžete...
28.11.2023V polovině listopadu vyšla druhá deska domácí thrashmetalové kapely 1000bombs, která debutovala deskou Peace Is Dead v roce 2014. Novinka se jmenuje S...
27.11.2023V neděli v Praze zemřel jeden ze stálých členů Killing Joke, kytarista Kevin Walker zvaný Geordie.
27.11.2023Během října vyšlo nové EP domácí deathmetalové kapely Supreme Conception, které obsahuje sice jedinou, ale zato 12-minutovou skladbu The Post-Humanist...
27.11.2023Debutní album Zbojnický tanec bratislavské thrashové kapely Catastrofy vychází v gramodeskové reedici na labelu Papagájův hlasatel. Poslouchat můžete ...
© ECHOES 2012, All Rights Reserved
Logo & web design by © Ondrej Hauser
Code by Ivosch
Runs on © iSys
Všechny články a recenze na stránkách echoes-zine.cz podléhají licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported.