|
|
||||||||||

Metalcore nepatří mezi hudební styly, kterým jsem propadl a hustil si do hlavy o 106. K sepsání recenze mě asi přivedla nejvíc zvědavost. Zajímalo mě, jak je možné, že si Agonia Records vydávající převážně temné spolky, pustila do chlíva takhle odlišného čuníka. Letmý poslech představil kapelu vyzrálou, plnou všestranných chutí a parádního tahu na branku. Řeč je o kanadských Threat Signal, brázdících scénu dobrých třináct let.
Asi by bylo dobré zdůraznit, že se metalcore Threat Signal více přibližuje heavy metalu než sladkým corovým bandičkám. Image kapely sice má slova zrazuje - kluci jsou jak ze škatulky a vše podléhá módní policií. Dokonce i úsměvy sympatických kluků působí tak nějak, jak to říct, chlapecky, ehm. Ale čert vem vizuální stránku, hlavní je přece hudba a ta je výborná. Měl jsem ze začátku velký problém se zpěvem, respektive jeho barvou. John Howard má dar do svého řevu pět jako ta nejlíbeznější buznička na popové scéně. Nutno dodat, že i v těchto polohách má jeho hlas velikou sílu a talent vymyslet jímavou linku. Ostatně, kdo rád takové Linkin Park, nebude mít s podobným stylem zpěvu žádný problém. Naopak, budou se ošívat při growlu a řevu, kterého se na Disconnect v žádném případě nešetří.
Milovníci dobrého muzikantství si mohou přijít na své. Melodické refrény jsou (ne)příjemně bourány zasekáváním rytmiky, radost budou mít i ze zručnosti strunových nástrojů. Profesorská fyzička nepřevažuje nad osobitým písničkářstvím. Každá skladba obsahuje až epickou stavbu s různými odbočkami, přičemž se celek nerozpadá. Vše pěkně uhání, že si ani nevšimnete závěru nahrávky.

Nebudu tvrdit, že je Disconnect dílem výjimečným nebo vynikajícím. Na to mám až příliš výhrad k velkému příklonu k sladkým melodiím a k nim postavené image. Jakmile se ale kapela rozvášní, máme před sebou vzrušující materiál, ve kterém umí vedle sebe krásně koexistovat ostré pasáže, divoké rytmy, akustické vsuvky a všudypřítomné melodie. Nelámu nad Threat Signal hůl. Makají na sobě a neustále rostou. Je možné, že další příště bude zase o kousek blíž dokonalosti.
Autor hodnotí:
Čtenáři hodnotí:
Tvoje hodnocení:
Label:Agonia Records
Vydáno:Listopad 2017
Žánr:technický metal/core
Jon Howard - zpěv
Travis Montgomery - sólová kytara
Pat Kavanagh - baskytara
Matt Perrin - rytmická kytara
Host:
Andrew Minarik - bicí
1. Elimination Process
2. Nostalgia
3. Walking Alone
4. Exit the Matrix
5. Falling Apart
6. Aura

Glaciation
Ultime éclat

Necrocock
Houbařské album

The Pooh
Eyes Scream In Cream

Örmagna
Örmagna

Napalm Death / Melvins
Savage Imperial Death March

Idles
Ultra Mono

Agrimonia
Awaken

Manon Meurt
Manon Meurt

Phantom Winter
Into Dark Science

Origin
Chaosmos

Alda
Passage
Brněnská cyber-punková kapela Plague Called Humanity po dlouhých šesti letech přichází s novou muzikou, a to singlem Obey. V podobě videoklipu můžete ...
28.11.2025Domácí elektro-metalová kapela Mean Messiah zveřejnila nový singl Death Is On My Side, ke kterému pod režijním vedením Pavla Monroe Kohouta vznikl i v...
27.11.2025Americké death metalové trio Malefic Throne streamuje svůj debut The Conquering Darkness, který vychází 28. listopadu u Agonia Records. Poslechnout si...
25.11.2025Legendární Pestilence přivítali nového basáka. Stal jsem jim Dario Rudić (Inceptor, Firmament), který nahradil Roela Källera.
24.11.2025Kopřivnická atmo-sludge/post-metalová kapela Archetyp v těchto dnech vydává svou novou desku Bardo, na které najdete šestici koncepčně propojených skl...
© ECHOES 2012, All Rights Reserved
Logo & web design by © Ondrej Hauser
Code by Ivosch
Runs on © iSys
Všechny články a recenze na stránkách echoes-zine.cz podléhají licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported.