|
|
||||||||||
Francouzská kapela Charlie’s Frontier Fun Town má dokonce profil na The Metal Archives a v mém případě je to po hodně dlouhé době kapela, o které se dá toto napsat. Můžeme debatovat nad tím, jestli to jde nebo nejde s metalem jako takovým z kopce, ale pokud jde
o mě, naše vztahy korektně řečeno ochladly už před nějakým časem.
Dnes tedy metal, ale metal tak tak. CFFT se pohybují někde na hranici rocku a metalu a kdo se chce hádat, ten klidě může. Na zmíněné encyklopedii si na patřičném místě můžete přečíst dva přívlastky - stoner a southern - tedy dvě módní slova, o jejichž smyslu a obsahu už většina ani nepřemýšlí. Co si pod tím představit? V případě této kapely poměrně prostý systém zahuštěného pivního rocku, z něhož je kromě tohoto pitiva cítit i spálený benzín a ženské podpaží. Tedy opět vyždímaný a znovu přelitý sáček už hodně vyčichlého čaje, který jedněm pro zábavu stačí a těm druhým moc zábavný nepřijde.
Kapela jako taková funguje sedm let a debutovala v roce 2013 deskou Moloko Vellocet. Neslyšel jsem. A nelituju toho. In Dust We Trust je deska číslo dvě, přičemž do mezery se vešlo třískladbové EP Lost In The Dust of Hell. Všechny ty názvy, vč. názvu kapely, tady nepíšu pro nic za nic, ale pro vykreslení celkového koloritu věcí vezdejších. Protože pokud na vás tyhle fráze udělaly dojem v tom smyslu, že kapela jede v hlubokém kaňonu starých klišé, tak ano, přesně taková je i její hudba.
A to nepíšu proto, že by tento pouhý fakt stačil na to, abychom kapelu poslali k ďasu. I retro se všemi připínáčky na čepici může být dobré, když je dobře udělané. V případě CFFT tomu tak ale není.
In Dust We Trust je především hrozná nuda, která v kombinaci s dvanácti skladbami a celkovou délkou alba 57 minut (57 minut!) vytváří směs k nepřežití. Muzika nešlape tak, jak bych si myslel, že by šlapat měla. I pomalejší a valivější Crowbar, k jejichž zvuku můžeme s trochou tolerance přirovnávat, mají větší drajv než tahle rádoby rozverná rock’n’rollová jízda. Kapele se vůbec nedaří vymyslet něco chytlavého, aspoň trochu zapamatovatelného anebo prostě jen zajímavého. Album jako celek splývá v jednu těžko přešlapující masu, během níž začínám počítat ovečky už někdy u druhé třetí skladby. A pro mě věc asi nejhůř stravitelná - zpěvák má hlas, jak kdyby ho někdo permanentně škrtil.
Takže ne. Ve vší úctě k těmhle Jižanům z francouzské části Alp, jejich muziku si pouštět nebudu a to ani v případě, že mě bude někdo nutit.
Autor hodnotí:
Čtenáři hodnotí:
Tvoje hodnocení:
Label:vlastní vydání / bandcamp
Vydáno:Březen 2017
Žánr:stoner-southern rock / metal
Blad - bicí, doprovodné zpěvy
Doc Zarrach - kytara
V-Mol - kytara
Muss - zpěv
Sly - basytara
1. In Dust We Trust
2. Lost
3. Wildheart
4. Hell Seeds
5. Life
6. Bloodroad
7. Bottle´s Curse
8. Fossil
9. Imminent Failure
10. Drunk over Tail
11. Endless Way
12. Back in Time
Master's Hammer
Mantras
Batushka
Litourgiya
Anihila
Kosmobushir
Forgotten Tomb
Nihilistic Estrangement
777 Babalon
Berashith
Laments Of Silence
Restart Your Mind
Silent Stream of Godless Elegy
Návaz
Fu Manchu
Clone of the Universe
Stratovarius
Elysium
In The Woods...
Cease The Day
Bikkinyshop
How I Met Your Murder (EP )
Slovenská blackmetalová kapela Obšar vydala své nové album nazvané Propastnyk. Slyšte na bandcampu.
5.10.2024Uctívání blackers Azarath vydávají remasterovanou verzi ikonického třetího alba Diabolic Impious Evil na CD/LP/MC/DIGITAL u Agonia Records. Digitální ...
1.10.2024Na labelu Papagájův hlasatel právě vychází nové album Malignant Tumour nazvané Maximum Rock'n'roll. V nabídce je kompletní portfolio nosičů - CD / LP ...
30.9.2024Brněnský klub Sibiř se chystá na hutnou nálož zkázy. Mezinárodní doom metalové sympozium kapel Chorosia, Grimms Eye a Depths Above se uskuteční už ten...
29.9.2024Forgotten Tomb vyrazili na turné, kde budou podporovat nové studiové album Nightfloating, které vyšlo u Agonia Records.
© ECHOES 2012, All Rights Reserved
Logo & web design by © Ondrej Hauser
Code by Ivosch
Runs on © iSys
Všechny články a recenze na stránkách echoes-zine.cz podléhají licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported.