|
|
||||||||||

Jsou veselí, jsou hraví, nicméně není podmínkou zaručující zprostředkovaní prožitku sedmé vášně vytáčet po večerech jejich telefonní čísla. Onou vášní, kterou za určitých okolností dokáží předat bez nutnosti vyždímání vaší kasičky a zaprodání se imaginární spřízněné duši na opačném konci komunikačního zařízení, je hudba kořenící na pomezí hard rocku, blues a jazzu. Odtud pevný a stabilní základ. Jestliže však čekáte variaci na téma Graveyard nebo podobně laděné spolky více či méně upřímně se hlásící k odkazu sedmdesátek, jejichž ustájení ve svém chlívku momentálně každé větší vydavatelství považuje za naprostou nutnost bez ohledu na skutečnou kvalitu, budete nejspíš zklamáni… anebo právě naopak.
Pánové na to jdou s panem Fištrónem pěkně od lesa a přešlapovaní v dolíčku již stokrát zvalchovaném jejich předchůdci pro ně není tím pravým ořechovým vyvrcholením. Jednoduchým stavbám kompozic a přímočarému tahu na bránu se tak dostává vítaného dopingu v podobě rozkošatělých výjezdů do teritorií sousedních, progresivně laděných království. Projednou cesta průsekem padající olověné vzducholodě zmítané funky rytmem v podobě Walking blues, jindy trpělivé skládání roztříštěného zrcadla s nápisem Opeth, sem tam lehce upatlaného od společné snídaně Cream a Rush. Hypnotické, promyšlené posouvání kolosu Travelah skrze neznámo a zpět. Nebo rozjařené, prosluněné folkové skotačení napříč probuzenou rozkvetlou loukou pohánějící Springtime Muse.
Seventh Passion nabízejí plné hrsti možností, přesto se neztrácejí v marných pokusech o progresi za každou cenu. Na ploše necelých padesáti minut nenudí, nepodněcují svrbění ukazováčku nervózně kroužícího kolem spásného tlačítka stop, právě naopak. I přes až zbytečně okatě do prostoru vystrčená Opeth okénka v Memoir of the mountain a především Deliverance závěr 7Songs, který beru více jak poctu, než cokoli jiného, stejně tak tradiční master z dílny Ecsona Waldese, sice ne zcela planýrující, nicméně při soustředěném poslechu stále únavný a plochý, svou prvotinou jednoznačně bodují.
Kostky jsou vrženy, karty odkryty, avšak esa zůstávají stále připravena v rukávech… úvodní dějství slibuje mnohé, na další sedím v první řadě.
Autor hodnotí:
Čtenáři hodnotí:
Tvoje hodnocení:
Pavel / 28.6.19 22:32odpovědět
Brilantní kytara s čistým jasným zvukem. Viděl jsem je naživo a smekám. Do teď jsem nevěřil jsem že byl v české zemi byl někdo kdo hraje stejně dobře jako Joe Satriani nebo John Petruci.
Marián / 20.5.16 16:13odpovědět
Přidal bych basu, ubral dechové nástroje. Jinak ,,závidím...
Label:vlastní náklad
Vydáno:Prosinec 2015
Žánr:progressive rock
Jan Lichtenberg - kytary, zpěv
Luboš Samek - bicí, doprovodný zpěv
Víťa Karásek - baskytara, doprovodný zpěv
1. Side By Side With the Blues
2. Ugly MF
3. Travelah
4. Springtime Muse
5. Walking Blues
6. Memoir of the Mountain
7. 7Songs

Treha Sektori / Sádon
Symphony Of Dying

Self Hypnosis
Contagion of Despair

Devin Townsend
Lightwork

Tengri / Drom
Ur (split)

Marked As An Enemy
Crossroads (EP)

The Corona Lantern
Consuming The Tempest

Hollywood Burns
Invaders

Enslaved
Axioma Ethica Odini

Deadspace
The Grand Disillusionment

NYOS
Waterfall Cave Fantasy, Forever

Portal
Avow
Brněnská cyber-punková kapela Plague Called Humanity po dlouhých šesti letech přichází s novou muzikou, a to singlem Obey. V podobě videoklipu můžete ...
28.11.2025Domácí elektro-metalová kapela Mean Messiah zveřejnila nový singl Death Is On My Side, ke kterému pod režijním vedením Pavla Monroe Kohouta vznikl i v...
27.11.2025Americké death metalové trio Malefic Throne streamuje svůj debut The Conquering Darkness, který vychází 28. listopadu u Agonia Records. Poslechnout si...
25.11.2025Legendární Pestilence přivítali nového basáka. Stal jsem jim Dario Rudić (Inceptor, Firmament), který nahradil Roela Källera.
24.11.2025Kopřivnická atmo-sludge/post-metalová kapela Archetyp v těchto dnech vydává svou novou desku Bardo, na které najdete šestici koncepčně propojených skl...
© ECHOES 2012, All Rights Reserved
Logo & web design by © Ondrej Hauser
Code by Ivosch
Runs on © iSys
Všechny články a recenze na stránkách echoes-zine.cz podléhají licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported.