|
|
||||||||||

Ruinebell je dostaveníčkem dvou kumpánů od hřbitovních manekýnů Hooded Menace, kterým je ku ruce řvoun Dopi, toho času zaměstnán v několika lokálních sdruženích prahnoucích po zkáze a trouchnivění. Ve skutečnosti se ovšem jako první domluvili Lasse s Dopim a protože se Lasse cítil opuštěný, nalákal do pasti jménem Ruinebell také svého kolegu Pekku. Finsko - španělské kooperaci pak již nic nebránilo v rozletu.
EP "Embers´ Grave" je druhou nahrávkou komanda, aniž by bylo nějak nutné se vracet k prvotině "Demise In Disgrace". Povely Ruinebell jsou jasné. Křížit metalové řemeslo (nejblíže jeho thrashmetalové podobě) s něco málo industriálními dozvuky a pokud vyjde čas, tak si ještě trochu zaskotačit v duchu starého punku. Hlavně nic složitého, nejsme v soutěži o nejprogresivnější metalové těleso, ani nehledáme nové talenty v nejvýmluvnější pozici držení krku svého nástroje. Ruinebell je čirou zábavou, ke které patří zvětralý lahváč stejně jako poslech oblíbených kapel při vrtání se v motoru svého auta. Jen si vyšetřit trošku toho času, nechat ženu domácnosti napospas a vyrazit si z kopýtka. O ničem jiném než zábavě tahle kapela není. Pokud ano, zřejmě mi něco uniká...

Tohle EPko, to jsou čtyři skladby nekonfliktního starého metalu, kde se střetávají (nebo by se aspoň dle přání kapely měly střetnout) zájmy Amebix s Godflesh a Voivod. A s přimhouřením oka to tak asi opravdu bude. Střednětempá záležitost postavená na riffech a jednoduchém prolínání s klávesovými motivy, které by měly evokovat onu industriální polohu. Nic víc zde nehledejme, nic víc tu ani není. Dopi huhlá jako když Lemmy Kilmister sedí za dveřmi toalety a s poměrně nejistým výrazem svírá poslední cár papíru. Během nahrávky se Dopiho vokální doprovod výrazně nemění, mírně se mění jen songy samotné, které občas více přilnou k jednomu ze zmíněných stylů. Prakticky jedinou skladbou, jež mne na tomto mini-kompletu zaujala, je věc s názvem "Temple of Isolation", kde se hraje více na industriální notu a duch Voivod je místy skutečně vyvolán. Pak už ovšem nezabírám, není tu už nic, na co bych rád upozornil.
Celkově neslané, nemastné dílko, bez výraznějších ambicí zanechat v posluchači více, než jen rezonující starý kov s pár světlejšími momenty. Je jich ale zoufale málo. Jistější místo bude mít tahle trojhlavá družina pouze tehdy, když svou snahu dotáhne do podoby regulérní desky a pokud tahle snaha bude mít barvitější parametry. Současná tvář Ruinebell je průměr, nebo spíš jen to, co se průměru snaží svými zanedbanými drápky chytit.
Autor hodnotí:
Čtenáři hodnotí:
Tvoje hodnocení:
Label:Doomentia Records
Vydáno:Září 2015
Žánr:thrash / industrial
Dopi - zpěv
Pekka Koskelo - bicí
Lasse Pyykkö - kytara, baskytara, klávesy
1. Inexistence
2. The Hermit
3. Temple of Isolation
4. Flesh Bone Catacomb

Orgy
Talk Sick (EP)

U.M.P.
Living in the Time Past

Aluk Todolo
Archives Vol.1

Squalus
The Great Fish...

Astarium
Fragments of Nightmares

Napalm Death
Apex Predator - Easy Meat

Drudkh
Shadow Play

Watain
The Agony & Ecstasy of Watain

Mournful Congregation
The Incubus of Karma

Ministry
Relapse

!T.O.O.H.!
Free Speech
Brněnská cyber-punková kapela Plague Called Humanity po dlouhých šesti letech přichází s novou muzikou, a to singlem Obey. V podobě videoklipu můžete ...
28.11.2025Domácí elektro-metalová kapela Mean Messiah zveřejnila nový singl Death Is On My Side, ke kterému pod režijním vedením Pavla Monroe Kohouta vznikl i v...
27.11.2025Americké death metalové trio Malefic Throne streamuje svůj debut The Conquering Darkness, který vychází 28. listopadu u Agonia Records. Poslechnout si...
25.11.2025Legendární Pestilence přivítali nového basáka. Stal jsem jim Dario Rudić (Inceptor, Firmament), který nahradil Roela Källera.
24.11.2025Kopřivnická atmo-sludge/post-metalová kapela Archetyp v těchto dnech vydává svou novou desku Bardo, na které najdete šestici koncepčně propojených skl...
© ECHOES 2012, All Rights Reserved
Logo & web design by © Ondrej Hauser
Code by Ivosch
Runs on © iSys
Všechny články a recenze na stránkách echoes-zine.cz podléhají licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported.